Trener Personalny – pakiet Level Expert

Szkolenie Trener Personalny Level Expert realizujemy w miastach: Wrocław, Opole, Poznań, Katowice, Zielona Góra, Jelenia Góra, Wałbrzych, Toruń, Lublin, Łódź, Kraków, Warszawa, Rzeszów, Białystok, Gdańsk, Kielce, Olsztyn, Szczecin.

4 CERTYFIKOWANE SZKOLENIA O WARTOŚCI 1900 zł
OSZCZĘDZASZ 310 zł!

Kompleksowe szkolenie Trener Personalny Level Expert zawierające w sobie bogactwo aktualnych informacji wraz z praktycznym zastosowaniem. Unikalne połączenie najważniejszych treści, przydatnych w pracy każdego trenera. Świetny wybór dla osób pragnących znacząco poprawić swoje kompetencje oraz podnieść kwalifikacje na rynku pracy. Zaawansowana tematyka podana w przystępny sposób. Jeśli szukasz czegoś więcej i nie chcesz zaczynać kolejnego szkolenia od podstaw to jest to właśnie dla Ciebie. Suma szkoleń realizowanych osobno może oznaczać wydatek nawet 2 tys. zł lub konieczność poświęcenia wielu miesięcy na indywidualne wyszukiwanie zagadnień w literaturze obcojęzycznej.

4 kluczowe moduły szkoleniowe:

Trening funkcjonalny

Celem treningu jest poprawa jakości i ekonomii ruchu oraz ogólnej sprawności poprzez pracę w wielu płaszczyznach. Jest to świetne uzupełnienie „klasycznego” treningu siłowego. Podstawą treningu jest funkcjonalność , wzmocnienie swoich najsłabszych punktów oraz możliwość wykorzystania sprawności w życiu codziennym. Może być wykorzystywany przez wszystkie grupy wiekowe bez względu na poziom zaawansowania.

Medical Training

Nauka tworzenia profilaktycznych programów zdrowotnych oraz planowanie treningów dla najczęściej występujących ograniczeń i limitacji (choroby cywilizacyjne, problemy z kręgosłupem)
Strategia postępowania korekcyjnego dla najważniejszych elementów układu ruchu
Powrót do aktywności po przebytym urazie

Cross

To treningi o wysokiej intensywności oraz dużej różnorodności bodźców. Jest to aktywność dla każdego – wiek i poziom sprawności nie mają znaczenia. Polega przede wszystkim na pokonywaniu własnych wewnętrznych słabości i przekraczaniu maksymalnych granic Ćwiczenia stosowane w tych treningach wymagają zaangażowania wszystkich partii mięśni i rozwijają całe ciało.

Trening Siłowy

Trening siłowy jako fundament i punkt wyjścia do pozostałych aktywności.
Zapoznanie i nauka poprawnej techniki ćwiczeń na maszynach oraz z wolnymi ciężarami.
Dostosowanie zasad treningowych do poziomu zaawansowania i celu treningu

Twoje korzyści:

  • Zdobędziesz niezbędne umiejętności w ocenie wad postawy i słabych punktów układu ruchu twoich klientów, dzięki czemu będziesz w stanie drastycznie zwiększyć efektywność treningów.
  • Dobierzesz właściwie ćwiczenia oraz progresje i regresje dla różnych poziomów sprawności.
  • Zrozumiesz funkcjonowanie układu ruchu jako całości, a nie tylko izolowanych mięśni.
  • Poznasz metody układania zaawansowanych planów treningowych.
  • Nauczysz się prowadzenia klientów z problemami zdrowotnymi.
  • Będziesz potrafił wykorzystać w praktyce ćwiczenia ze zróżnicowanym sprzętem.
  • Podniesiesz kwalifikacje w zaawansowanej tematyce.
  • Komplet 4 międzynarodowych certyfikatów.
  • Renomowana kadra wykładowców i najnowszy program szkolenia.
  • Ekonomiczna cena szkolenia z możliwością pełnej refundacji przez Urząd Pracy.

CENA SZKOLENIA: 1590 zł

(cena zawiera opłatę rezerwacyjną)
Ważne: Możliwość pokrycia kosztów kursu przez rejonowy urząd pracy lub przez pracodawcę
Uprawnienia

Pakiet Trener Personalny – level Expert w naszej AST Wrocław umożliwi naszym absolwentom zdobycie 4 certyfikatów w pakiecie. Certyfikaty wydawane są w wersji polskiej i angielskiej respektowane na terenie Unii europejskiej.

Warunki uczestnictwa w szkoleniach

  • Ukończony 16. rok życia
  • Predyspozycje do udziału w kursie

System i miejsce szkoleń

Szkolenie w tygodniu (5 dni z rzędu).
Szkolenie weekendowe (3 weekendy).

Miejsce realizacji kursu przedstawiamy Państwu dwa dni przed rozpoczęciem szkolenia.

Ramowy program szkoleń

Trening funkcjonalny
1. Nowoczesne podejście do treningu funkcjonalnego
2. Metodyka przywracania prawidłowych wzorców ruchowych
3. Omówienie zasad treningu funkcjonalnego na przykładach różnych dyscyplin sportu
4. Testy funkcjonalne
5. Statyczna i dynamiczna ocena postawy ciała
6. Trening Plyometryczny i Trening o wysokiej intensywności
7. Akcesoria treningowe w treningu funkcjonalnym (Swiss Ball , TRX, Bosu, Kettlebells, Taśmy Oporowe, Slide, Medicine Ball)
8. Ćwiczenia, kształtujące równowagę i czucie głębokie, zaawansowane ćwiczenia CORE
9. Rodzaje Stretchingu w praktyce (PIR, Statyczny, Aktywny, Dynamiczny, PNF)

Medical Training

  • Ocena i kształtowanie prawidłowego toru oddychania
  • Planowanie treningów w przypadku osób z przeciwwskazaniami zdrowotnymi
  • Statyczna i dynamiczna ocena postawy ciała
  • Profilaktyka kontuzji oraz strategia postepowania korekcyjnego dla najważniejszych elementów układu ruchu
  • Powrót do aktywności po rehabilitacji
  • Biomechaniczna analiza ruchów lokomocyjnych
  • Profilaktyka zdrowotna kręgosłupa oraz postępowanie w najczęstszych chorobach
  • techniki SMR, mobilizacja i stabilizacja
  • Stosowanie ćwiczeń strukturalnych i wielostawowych w kontekście występujących ograniczeń w układzie ruchu
  • Przeciążenia aparatu ruchu w sporcie

Cross
1. Omówienie korygowanie i nauczanie fundamentalnych ruchów ; Air squat, front squat, overhead squat, press, push pres, push jerk, dead lift, sumo deadlift, med ball clean
2. Najważniejsze ćwiczenia gimnastyczne – przykłady skalowania i progresji
3. Przykłady ćwiczeń metaboliczno-kondycyjnych w treningu cross
4. Rwanie i podrzut w treningu cross – ćwiczenia przygotowujące
5. Programowanie treningów.
6. Przykładowy trening cross, W.O.D.
7. Coaching w treningu 1 na 1

Trening Siłowy
1. Adaptacja do treningu
2. Dobór zasad treningowych stosownie do poziomu zaawansowania i celu treningu
3. Fazy ruchów oraz ich wpływ na efekty treningu
4. Typy włókien mięśniowych oraz ich aktywacja podczas wysiłku
5. Znaczenie i sposoby modyfikacji parametrów treningu (Powtórzenia, Serie, Tempo, Czas odpoczynku, Objętość treningu, Wybór ćwiczeń, Częstotliwość treningów)
6. Wykorzystanie trening siłowego w przygotowaniu motorycznym w sporcie
7. Periodyzacja
8. Kształtowanie sylwetki – strategie przybierania masy, redukcji tkanki tłuszczowej
9. Ćwiczenia dla kobiet kluczowe aspekty treningu
10. Nauka i doskonalenie ćwiczeń strukturalnych i wielostawowych – warianty progresji i regresji
11. Przełamywanie okresów stagnacji i monotonii

Osoby, które przeglądały tę stronę były zainteresowane również:
Dietetyką i suplementacją
Kurs na Trenera Personalnego
Kurs na Instruktora Fitness